Kommentare: 4
  • #4

    yvonne niederer (Freitag, 15 Dezember 2023 21:45)

    sali
    ich bin so begeischteret vo dene schönä sachä…liebä dank für de herzlich kontakt am rappi- märt
    liebi grüess
    yvonne niederer

  • #3

    Claudia Nick (Dienstag, 26 Oktober 2021 16:08)

    Was für es härzallerliebschts Lädeli. Das isch es richtigs Schmucktruckli mit so vilne härzige Sächeli. Und mer wird so härzlich empfange und berate. Das isch so richtig wohltuend und wunderschön gsi. Ich chume wieder! härzliche Dank

  • #2

    Liliane Fierz (Freitag, 10 September 2021 21:04)

    Es war heute eine wunderbare Begegnung. Freue mich auf ein nächstes mal. Härzhaft aus dem Unterland

  • #1

    Melanie-Chiara Rauch (Montag, 25 Januar 2021 16:12)

    Immer fründlichi und super Berotig, an Herzlicha Mensch wo uf d'Wünsch fu da Kunda igoht und mega schöni, mit liabi fu Hand gmachti Sacha für jeda Alass / jedi Johresziit und jedi Persönlichkeit. Sehr zum empfehla. :-)